در حال فراخوانی آگهی های بیشتر ...
شماره های تماس جهت درج آگهی ویژه و بنری : 02177734038 و 09375959943

دیوارپوش سه بعدی سلولزی

دوشنبه ۱۲ مرداد ۹۴ طراحی و دکوراسیون

این محصول جدیدترین و منحصر بفردترین دیوار پوش مورد استفاده در اروپا بوده و مورد استقبال بی نظیر طراحان دکوراسیون داخلی سراسر دنیا قرار گرفته است. دیوارپوش های سه بعدی سلولزی نسلی جدیدی از دیوارپوش ها بوده و جایگزینی مناسب، زیبا و بی بدیل برای سایر پوشش های دیوار همانند کاغذ دیواری، دیوار پوشهای کامپوزیتی سنگ نما (فایبرگلاس)، دیوار پوشهای MDF ، سنگ های آنتیک و سایر پوششهای دیوار می باشد. جنس این نوع جدید دیوارپوش منشاء اورگانیک داشته و از سلولز فشرده ساقه گیاه نیشکر (HDC/MDC) تولید گردیده است. همچنین جنس PVC این دیوارپوشها نیز موجود می باشد. این دیوارپوش ها دارای سطحی کاملا” سه بعدی و فوق برجسته هستند و برجستگی آنها  بین ۱ تا ۴ سانتیمتر بسته به طرحشان متغییر می باشد. در ضمن از این محصول می توان به عنوان پوشش سقف نیز استفاده نمود که در این صورت سقف ظاهری  چشمگیر پیدا خواهد کرد. این دیوارپوش ها به دلیل داشتن منشاء گیاهی در محیط زیست کاملا” قابل تجزیه می باشند (Eco-Friendly). همچنین آنها عایق خوبی جهت گرما، سرما و صدا هستند که بدین علت کارایی آنها در ساختمانها بمراتب بیشتر است.

 دیوارپوش های سه بعدی عرضه شده توسط ساختمانت دات کام از بهترین نوع موجود در بازار می باشند و ضمن داشتن زیبایی خیره کننده و طرح های متنوع به رنگهای دلخواه رنگ آمیزی می گردد.

اگر قصد دریافت قیمت یا نمایندگی فروش ، خرید محصول، سوال و دریافت مشاوره دارید به لیست شرکت های فعال در دسته بندی دیوارپوش ها مراجعه نمایید و با شرکت ها(یا افراد فعال) در این زمینه تماس بگیرید .

 

  ثبت آگهی رایگان